referenties

Koppelverband Lindos

De Lindos vaart hoofdzakelijk kolen naar Mannheim met grind of containers in de afvaart. Op de foto met hoogwater bij Orsoy in de opvaart.

KVB Lindos
Lengte 190 m – Breedte 11,45 m – Diepgang 3,58 – 5918 T – 2 X 1775 PK

Koppelverband Heros

De Heros vaart hoofdzakelijk kolen naar Mannheim met grind of containers in de afvaart.

KVB Heros
Lengte 183 m – Breedte 11,45 m – Diepgang 3,58 – 5600 T – 2 X 1622 PK

Koppelverband Samary

De Samary is een luikenschip, het leuke hiervan is dat het schip een gevarieerd ladingpakket heeft en daarmee een gevarieerd vaargebied. Het vaargebied kan de Moezel zijn maar ook de Donau. Hier is de Samary met een volle bak kolen onderweg naar Karlsruhe.

KVB Samary
Lengte 172 m – Breedte 11,45 m – Diepgang 3,57 m – 5262 T – 2 X 1521 PK

Koppelverband Philos

De Philos vaart een vaste container lijndienst van Rotterdam naar Frankfurt of Mannheim.

KVB Philos
Lengte 186,50 m – Breedte 11,45 m – Diepgang 3,51 m – 5291 T – 2 X 1521 PK

Duwstel Camaro, Camaro1, Camaro9, Camaro10

Dubbelman Containers vaart met zijn koppelverbanden met bakken langszij van de zeehavens naar Basel. Bij de Camaro’s is het meestal groot, hoog en breed. Vanuit de stuurhut gezien valt de grote sluis Iffezheim in het niets vergeleken met de Camaro.

Duwstel Camaro
Lengte 183 m – Breedte 22 m

Mijn oude schip de Margaretha G

Lengte 110 m – Breedte 10,50 m – Diepgang 3,16 m – 2600 T – 1200 PK

Margaretha G kopvoor afmeren aan de kade te Bingen

Ton van der Giessen uw afloskapitein voor de Rijn- en binnenvaart.

Bel voor beschikbaarheid